DECEMBERÖVERENSKOMMELSEN OCH KVÄLLSDOPP

Då var det exakt en månad sedan jag uppdaterade här på bloggen. 
Tiden bara springer förbi, och snart är hösten här. Kanske inte det roligaste att läsa men hursom ändå sanningen. 
Har det varit någon riktigt bra sommar någonstans i vårat avlånga land? 
Det kan jag i alla fall inte påstå att det har varit här på västkusten. 
Dock så har det varit några varma dagar nu och det får vi vara tacksamma för. 

Denna dag har jag spenderat framför datorn. Jag har letat och granskat den så kallade "Decemberöverenskommelsen". Jag ska skriva ett PM om den nämligen, ur ett rättsligt och moraliskt perspektiv. Samt ta fram både för- och nackdelar med den. Tro mig när jag säger detta: det är tämligen omöjligt att se fördelarna med denna överenskommelse! 

Tur nog så har jag inte slösat bort hela dagen med denna odemokratiska överenskommelse. Jag har befunnit mig ute, där jag har njutit av solen och verkligen fått valuta för pengarna av jetstreamen i poolen, då jag har simmat på så armarna känns som gelé. Gött! 

Jag har nyss kommit in efter ett kvällsdopp också som avslutades med ett dopp i spabadet. 
Livet är rätt så bra här i Laholm må jag säga. 

Nu blir det en dusch sen mysa ner sig framför nya Falkfilmen i "biosalongen". 

 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: