ÄR JAG VERKLIGEN I SVERIGE?

Solen lyser och värmer enormt. 20-25 grader är det och nästintill vindstilla. Det känns som jag befinner mig i utlandet när jag ligger i min solsäng på altanen och doftar Hawaiian Tropic. 
Jimmy bygger trall medan jag ligger och latar mig, en liten fördel med att vara nyopererad kanske. 
Jag mår faktiskt helt okej efter operationen och hoppas innerligt att det håller i sig. Jag är väldigt nervös över provsvaret av analysen av de celler de har tagit bort men jag måste lita på att Gud beskyddar mig. 

Nu ska jag bege mig ut i solen igen och lata mig en liten stund till innan vi ska bege oss till Rökeriet här i Laholm och köpa lax. Aldrig handlat där tidigare men tror att den smakar riktigt mumsigt! 
Ha en underbar dag allesammans, njut av varje minut! 

Bjuder på en liten bild på våra nya utemöbler. Ni ser även en del av poolen. Utlandskänsla! 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: