SÖMNPROBLEM

Är det något som kan göra mig riktigt tokig så är det att inte kunna sova! 
Jag har blivit så van sedan jag och Jimmy blev tillsammans att somna i skaplig tid,  men nu efter operationen så har jag sådana enorma problem med att somna.
Troligen är orsaken en kombination med alldeles för mycket tankar och oro kring provresultatet som jag väntar på, sommar och sol som ger energi och jag är begränsad att göra av med denna energi då jag inte får anstränga mig de närmsta veckorna. 

Jag längtar så enormt tills jag får bada, fy sjutton vad jag ska inviga vår pool då och simma hela dagarna långa. 
Att anstränga mig fysiskt och göra av med energi är nog precis det jag behöver just nu.
 
Nu ska jag ta mig ifrån all teknik och röra mig till sängen och hoppas på att få sova några timmar. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: