BYGGET FORTSÄTTER

Det börjar hända lite saker på vår baksida nu. 
Företaget som var här och grävde blev klara igår. Nu väntar vi på att ett annat företag ska komma hit och gjuta plattan till poolen idag.
Vi fick hjälp att få vårat spabad på plats igår. Jag trodde det bara skulle dröja några timmar innan det var tillräckligt varmt för att bada i, men jag läste lite fel. 20-28 timmar dröjer det. 38 grader ska det vara och vi är uppe i 28. Så det tar sig iallafall och i kväll blir det nog ett härligt premiärsdopp.

Förutom att bygget tar sig framåt så var jag iväg till Vuxenutbildningen här i Laholm igår för att diskutera att läsa upp vissa kurser för att sedan söka vidare till Universitetet. Jag träffade en väldigt trevlig studievägledare och allt kändes jättebra. Nu väntar jag på besked om jag får börja plugga redan 1 juni vilket jag hoppas på. 
Jag vill ingenting än att sätta igång, bli klar så jag äntligen får plugga det jag drömt om i så många år, kriminologi.

Nu tänkte jag bege mig ut i det vackra vädret för en promenad.
Hoppas dock på att slippa bli jagad av fler änder.
Ha en fin dag allesammans!




 

Vad mysigt med egen pool!

2015-05-20 | 14:03:58

Åh en jacuzzi! Inte lite avis!

2015-05-20 | 16:43:36

Sv; Ja dom är så söta, Hera och Estelle, mor och dotter. :D
Jag förstår det, älskar verkligen hälsingeskogarna! Men du får komma hälsa på nå framöver så tar vi en tripp te skogen! <3

2015-05-20 | 23:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: