HÄRLIGA DAG

Igår var det en riktigt härlig dag här i Laholm. Solen lyste hela dagen och fyllde på med energi. 
Trädgårdsarbete och trallbygge stod det på schemat och så blev det.
Mot eftermiddagen rörde vi oss in till Halmstad och shoppade lite smått. Jag fick bland annat med mig en ny Yogamatta som ska testas under dagen. 
Vi åt grillat, och de kalorierna förbrände vi sedan genom olika bollaktiviteter ute i trädgården.
Till kvällen blev det popcorn och film, Taken 2.  Både jag och Jimmy somnade innan den var slut och vaknade till eftertexterna. Lite mindre lyckat kanske. 

Idag lyser solen också. Jag och Jimmy har redan hunnit med en morgonpromenad runt vår lilla vackra sjö.
Jag ska strax sätta igång och städa lite här hemma, innan jag beger mig ut och njuter lite av solens strålar.

Jag önskar er alla en trevlig fredag! :)


ser fin ut

2015-05-19 | 09:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: