HELSINGBORG

Igår besökte jag Helsingborg för första gången och jag måste faktiskt säga att utav det jag såg, så var det faktiskt en fin stad, som jag gärna besöker igen.
Det jag absolut inte kan släppa är hur otroligt nära det ligger Danmark.
Jimmy pekade ut över havet och sa "Där har du Danmark." Först trodde jag han skämtade, men icke. 20 minuter bort med färja så är man i grannlandet jag så länge jag kan minnas har lärt mig att förakta. Spännande.
Hursomhelst, anledningen till att vi åkte till Helsingborg var för att köpa nya utemöbler, vilket vi även gjorde. Vi får dom levererade till nästa vecka. 
Det kommer vara rätt så mycket som händer nästa vecka. Poolen ska bli klar, pooldäck ska börja byggas och viktigast av allt.. Gotte kommer hem! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: