PREMIÄRSDOPP

Tror ni att de kom hit och gjöt plattan till poolen igår? Såklart inte. Det vore ju förskräckligt om de faktiskt gjorde något som sagts. Istället har det blivit uppskjutet tills på fredag, så får hoppas att det sker då. Oavsett så kan dom inte ens garantera att poolen är färdigbyggd under nästa vecka. Frustrationen är ett faktum, då det ser ut som ett krigsfält på vår gräsmatta. Dessutom så har vi ett hål i häcken,  så att Gotte kan få springa lös ute när han kommer hem är totalt uteslutet. Detta känns faktiskt rent utsagt förjävligt. 
Å andra sidan så blev det premiärsdopp i Spabadet igår och det var riktigt härligt. Vi gjorde ett litet provisoriskt insynsskydd med lakan. Inte snyggt, men mysigt och de uppfyllde sitt syfte. 


Strax ska jag iväg till sjukhuset i Halmstad. 
Måste åka väldigt snart ser jag nu och här sitter jag i sängen i morgonrock. 
Nog dags att göra mig ordning. 
Ha en fin dag allesammans! 


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: