FIRANDET SOM LEDDE TILL AKUTEN

I torsdags fyllde Gottfrid hela 8 år. ♥
Medan Jimmy tog morgonpromenaden med honom så passade jag på att hänga upp ballonger, serpentiner och grejer runt om i huset. Jag slog in hans presenter och när de kom tillbaka så fixade jag en liten buffétallrik till honom med massa gotta. Efter frukosten fick han öppna sina paket och jisses vad glad han blev för sina nya leksaker, godis och ben. 

Tyvärr så avbröts firandet plötsligt då jag drabbades jag av sådana akuta buksmärtor så jag knappt kunde stå upp. 
Blev en tur till vårdcentralen här i Laholm och direkt efter in till akuten i Halmstad. 
Efter att ha spenderat många timmar där, skrikit, gråtit och nästintill brutit ihop av smärta så fick jag morfin vilket gjorde det hela bättre och jag fick  åka hem, dock utan en aning om vad smärtan kan ha berott på. 
Kändes lite sisådär må jag säga. Men jag var glad att få åka hem i alla fall. 


 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: