BÄSTA FÖDELSEDAGEN EVER

Igår hade jag en helt fantastisk födelsedag tack vare min blivande man. 
Dagen började med att Jimmy kom med frukost på sängen åt mig och ett paket som innehöll inget annat än en tavla av Carolina Gynning. Tror ni jag blev lycklig?! 

Som inte tavlan vore nog så fick jag små kartor som ledde till mina övriga presenter runt om i huset. 
Jag hittade en superfin tröja, champagne, vin, ett kopparfärgat kakfat, akrylfärger, pennor och en superstor och fantastisk tomte! 
Sen på toppen på allt detta så åkte vi till Elgiganten där jag fick en ny telefon då min gick sönder kvällen innan. Jag valde en Samsung Galaxy S6 Edge, och hitills så är jag supernöjd med den. 

När vi kom hem så ordnade han till en otroligt fin lunch som bestod av kungskrabba, havskräftor, räkor och hemmagjort vitlöksbröd och till det drack vi champagne.
Vi gjorde sedan vår första brasa i huset där vi satt och myste, drack champagne och åt spettekaka. 
Till kvällen tillagade han entrecoté och potatisgratäng. 
Vi avslutade kvällen med att kika på film nere framför bioduken. 
Jag kan verkligen inte ha önskat mig en bättre födelsedag, allt tack vare mannen i mitt liv. ♥
 
 
 



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: