LIVET I LAHOLM

Vänner, 
Efter att ha sett gårdagens avsnitt av Ack Värmland (som är så fantastiskt jäkla bra, Mia Skäringer for President ffs!) så blev jag så otroligt sugen på att börja blogga igen.
Som jag nämnde i mitt senaste inlägg på min gamla blogg så lovade jag att jag skulle skapa en ny, som förhopnningsvis skulle bli uppdaterad oftare. Jag håller det jag lovar..
Så här har ni den, och som namnet berättar så handlar den om just Livet i Laholm, mitt liv i Laholm.
Om hur jag tog mina saker och flyttade från Norrlands södra delar till Södra Halland. Massor med mil, nästan ett nytt språk, bytte hav och allt det där. 
Allt för att få vakna bredvid mannen jag älskar varje morgon, och trots en hel del tårar då saknaden efter vänner och familj har varit så enormt starkt så ångrar jag inte beslutet. 
Laholm är nu mitt hem och jag hoppas på att trivas här mer och mer för varje dag som går. 


 
 
 


 


 


 


Det ska bli roligt att följa dig. Nu är det fan DU som bloggar <3

2015-05-13 | 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: