SOLSKEN

Solen lyser, fåglarna kvittrar och morgonpromenaden är avklarad. Så nu sitter jag här i soffan och skriver några rader innan jag ska bege mig ut i trädgården och rensa ogräs. 
Fantastiskt start på en förhoppningsvis fantastisk dag. 

Jag kan ju berätta att i söndags var jag och Jimmy i Ullared där vi shoppade loss och fick hem en hel del prylar. Bland annat så har vi fyllt på vårat förråd med sällskapsspel, så nu har vi så mycket så hälften vore nog. Nu är det bara sällskapet som saknas. Så hoppas verkligen på att få besök av någon av  mina kära vänner från Norr inom en snar framtid. 

Nu i helgen var det meningen att jag skulle ha åkt uppåt i landet men de planerna har blivit uppskjutna till nästa helg då vårat poolbygge har blivit försenat. Det har varit en hel del strul och väntan på att få hit någon som kan gräva och gjuta en platta till själva poolen. Men nu ska det förhoppningsvis vara ordnat. 

Nu tänkte jag ta och bege mig ut i solen, 
önskar er alla en bra dag. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: