FANTASTISK SENSOMMAR

Jag blir skapligt imponerad av er som faktiskt fortsätter gå in här på min blogg, varje dag, trots att jag inte har uppdaterat något på ungefär två månader. 
Jag har sagt det förr men jag säger det igen, nu blir det ändring! 

Det är så mycket som har hänt så jag vet inte vart jag ska börja och istället för att bara stapla massa text så skriver jag om de absolut bästa vilket är mina två utomlandsresor jag hunnit med, Kroatien och Ibiza

Först åkte jag och Jimmy iväg till Kroatien. Vi bodde på ett otroligt fint, fem stjärnigt hotell, i Podstana, strax utanför Split. Det blev verkligen en upptäcksresa... Vi hyrde en båt en dag, drack champagne och besökte vackra öar. Vi var även till Dubrovnik, där vi såg bland annat flera platser där Game of Thrones spelades in (vi hade dock inte sett ett avsnitt då... NU har jag sett alla). Vi besökte en vingård och var iväg på vinprovning, vi blev vän med vår chaufför och fick uppleva de mest magiska platserna. 
Kroatien är verkligen ett helt fantastiskt land med en helt fantastisk befolkning som är så otroligt mån om oss turister. Har ni aldrig besökt Kroatien innan så rekommenderar jag det av hela mitt hjärta. Nästa år ska vi dit igen, troligen på bröllopsresa... Då det hände en annan sak, det absolut bästa på hela resan.. Jimmy gick nämligen ned på knä sista dagen och friade till mig. Det var magiskt. ♥

I fredags kom vi hem från Ibiza. Jag åkte dit med Marco och Jimmy anslöt sig till oss fyra dagar senare. 
Vi bodde på Hard Rock hotel, i en svit där.. Vädret var lite upp och ner, så blev inte så mycket sol och bad direkt. Men Ibiza är Ibiza, jag älskar atmosfären där. Vilket kanske inte är så konstigt då detta var sjätte gången på fem år som jag besökte ön. 

Nu är det dock inga fler resor planerade, åtminstone inte i den närmsta framtiden. 
Istället så njuter jag av höstens vackra färger och sysselsätter mig med bröllopsplaner. 
För om inte allt för länge så säger jag JA till mannen i mitt liv och blir för all evighet Isabelle Charlesson. ♥

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: